+ Yorum Gönder
Gizliyara Güncel Konu Arşivi ve Bilgi Hazinesi Forumunda Bacak inceliği Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Bacak inceliği








    bacaklarım spor salonuna gitmedende kalışırmı nasıl çalıştırmalıyım bana bacaklarımı nasıl çalıştırabileceğim konusunda bana bilgi verebilir misiniz. Bacakları çalıştırmak için neler yapılabilir acaba ben bacaklarımı çalıştırarak kas yapmak istiyorum acaba nasıl çalıştırabilirim bana yardımcı olur musunuz?







  2. Harbi @ kız
    Bayan Üye





    Bacaklar İçin Egzersizler

    Kısa zamanda seksi bacaklarınız mı olsun istiyorsunuz? Haftada iki kez bu hareketleri yapın ve yedi günde farkı fark edin
    Kapı tokmağı çömelmeleri

    Hedef: Kalça, diz arkası
    Kronometrenizi 100 saniyeye ayarlayın. Bacaklarınız kalça hizasında açık olsun. Küçük bir tabure tam arkanızdayken, açık bir kapının dar kenarına yüzünüzü dönük durun. Kollarınız dümdüzken, birer elinizle kapı tokmaklarını iki taraftan tutun. Yavaş yavaş 10′a kadar sayarken, tabureye değecek (ancak oturmayacak) şekilde yavaş yavaş aşağı inin. Bekleyin ve yine yavaş yavaş 10′a kadar sayarak doğrulmaya başlayın. Bu hareketi zaman dolana kadar tekrar edin.

    Yana yatık bacak kaldırmaları

    Hedef: Kalça, dış, üst bacak
    Yine kronometreniz 100 saniyeye ayarlı olsun. Bacaklarınız düz ve gergin, başınız sağ avucunuzun iç inde, sağ tarafınıza uzanın. Sağ bacağınızı dizinizden bükün ve sol elinizi destek için yere koyun. Yavaş yavaş 10′a kadar sayarak sol bacağınızı 80 derecelik bir açıyla yerden kaldırın. Kalça ve bacak kaslarınızı sıkarak bekleyin ve yine yavaş yavaş 10′a kadar sayarak bacağınızı indirmeye başlayın. Hareketi zaman dolana kadar tekrarlayın ve bu sefer aynısını sol tarafınıza uygulayın.

    Tek bacak bükülmeleri

    Hedef: Diz arkaları ve baldırlar
    Yarım kiloluk bir ağırlığı bir ayak bileğinize sabitleştirin ve ayaklarınız birbirine bitişikken ayağa kalkın. Elleriniz 30 cm önünüzdeki bir tabureye değecek şekilde, kollarınızı düz tutarak öne doğru eğilin. 10′a kadar yavaş yavaş sayarken, ağırlık olan bacağınızı kırın ve kalçanıza doğru kaldırın. Diz arkasındaki kaslarınızı sıkın, bekleyin ve bacağınızı indirin. 100 saniye dolana kadar tekrarlayın ve diğer bacağınıza geçin.

    Topuk kaldırmalar

    Hedef: Baldırlar
    Bacaklarınız birbirine paralel ve kalça hizasında açık, yüzünüz duvara dönük durun. Katlanmış bir havluyu ayaklarınızın altına yerleştirin, kollarınızı kilitleyin ve avuçlarınızı destek için duvara koyun. Yavaş yavaş 10′a kadar sayarken topuklarınızı yerden kaldırın ve parmak ucunda havlunun üzerinde durun. Bekleyin ve baldırlarınızı sıkın, sonra 10′a kadar yavaş yavaş sayarak aşağı inin. 100 saniye boyunca hareketi tekrarlayın.




  3. Gülşen
    Devamlı Üye
    Bacakları çalıştırmak için bol bol yürüyüş yapabilir yada bisiklete binerek bacaklarınızın çalışmasını sağlayabilirsiniz. Spor salonlarına gitmeden evde egzersizler yapabilirsiniz. Bol bol yürüyüş yapmanız hızlı koşmanızı sağlayacak bacak kaslarınızın güçlenmesini sağlayarak daha uzun mesafeleri daha kısa zamanda gitmenizi sağlayacaktır.




+ Yorum Gönder