+ Yorum Gönder
Sağlık Merkezi ve Diyet ve Beslenme Forumunda Ev Egzersizleri (Resimli) Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Yıldızçiçeği
    Yeni Üye

    Ev Egzersizleri (Resimli)








    Ev Egzersizleri



    Egzersize hangi yönden başlarsanız aynı yönde sayı bir artar. Her haraket 25 defa yapılacaktır.)Ders sırasında iki elinize yarım litrelik pet şişelerden veya ağırlık alınırsa yapılan egzersiz daha etkili olacaktır.Egzersiz yapmadan önce mutlaka doktorunuza başvurunuz







  2. Yıldızçiçeği
    Yeni Üye





    Ev Egzersizleri (Resimli)


    Ders 2.gifDers 23.gifDers 24.gif





  3. Preslava
    Üye
    Cok guzel bir paylasim olmus.
    Resimler hareketleri cok net gosteriyo
    Sagaol.




  4. NAZLI
    Bayan Üye

    Tok karnına egzersiz yapılır mı?




    Anne babalarınızın "Yemekten doymadan kalkma" sözünü unutun.

    Yemekten yarı aç kalkmazsanız, kalp ve dolaşım sisteminiz zorlanacak demektir. Vücudunuzdaki tat alma dokusu mideniz değil dilinizdir. Gıda maddeleri çok çiğnenerek yenirse, hem ağız sindirimi gerçekleştirilmiş olur hem de gıda maddelerinin tadı alındığından yemekten haz alınır.

    Midede tokluk hissi 20 dakikada gerçekleşir. Ama önemli olan tokluk hissini duymamaktır. Tokluk hissi midenin bize "yeter artık yeme, patlayacağım" sinyalidir. Çocukluğumuzdan beri büyüklerimizin bizlere "doydun mu, doymadan sofradan kalkma" sözlerini unutun, sofradan yarı aç kalkmaya çalışın.

    Yemek sonrası yapılacaklar

    Yine de çok fazla yemek yerseniz, hemen yatmayın ve egzersiz yapın, çünkü yemek sonrası vücuttaki 5 litre kanın 2.7 litresi sindirim organlarına gider.

    Geri kalan kan ise bütün vücuda yetmeye çalışır; bu nedenle kalp daha hızlı çalışır. Eğer tok karnına egzersiz yapmaya çalışırsanız, sindirim organlarına gidenin dışındaki 2.3 litrelik kan kaslara yetmeyecek, bunun sonucunda da kalp ve dolaşım sistemi zorlanacaktır. Karnınız tok iken yapılacaklar şöyle sıralanabilir:

    Yemekten 45 dakika sonra, 20 dakikalık hafif yürüyüş yapılabilir.

    Tok karnına yatmayın; ayaklarınızı uzatarak rahat oturma pozisyonu alın.

    Eğer yatacaksanız da, sağ tarafınız üzerine yatın.

    Yüksek tansiyonunuz var ise, yemekten sonra soda içmeyin.

    Çok yemek yediyseniz, bastırır umuduyla kahve içmeyin, çünkü kahve nabız sayısını artırır.

    Karnınızı sıkan kemer ve giysileri çıkarın.

    Çok yemenin uzun süreli zararı ise, vücudunuzda oluşacak fazla yağın kalp ve dolaşım sistemini bozmasıdır.


  5. SuSKuN bELa
    Devamlı Üye
    Bazen dışarıya çıkarak temiz havada spor yapamayabiliriz bu bakımdan dolayı evde yaptığımız her bir hareket bizim için faydalıdır mesela hiç hareket yapamazsanız da evin içerisinde yürüyün bir yarım saat kadar yürüyün bu sizin için faydalı bir harekettir.

  6. Zeynep
    Görevli Bayan Üye
    Ev egzersizleri genelde işe yaramaz çok uğraştırır ama bir faydasını göremesiniz nedeni ise bilinçsiz bir şekilde egzersiz yapmak önce hangi hareketi yapmaklazım kaç dakika yapmak gerekiyor bunları tam olarak iyi bilemeyiz

+ Yorum Gönder


evde egzersiz resimli