+ Yorum Gönder
Sağlık Merkezi ve Diyet ve Beslenme Forumunda İsveç Diyeti İşe Yarıyor Mu Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    İsveç Diyeti İşe Yarıyor Mu








    İsveç Diyeti İşe Yarıyor Mu kısaca açıkla







  2. Ebru
    Devamlı Üye






    İSVEÇ DİYETİ

    ısveç diyeti, seylan diyetinden önce çok rağbet gören diyet türüydü. Fakat günümüzde herkez kendine özgü diyeti uygulamalı, aksi takdirde sağlığınıza bilmeden zarar verebilirsiniz. ısveç diyeti uygulayanların yaptıkları yorumlar genellikle %70 oranın da yararlı bulunmuştur. Artık ülkemizde, isveç dendiği zaman herkezin aklı özellikle bayanların isveç dietine akılları ister istemez kayıyor. Avrupa ülkelerinde çok rağbet gören isveç diyetini
    Türkiye'de ilk kez Aylin Livaneli Milliyet gazetesinin köşe yazısında okurlarıyla paylaştı, ve böylece Türk halkına yeni bir diyet tanıtmış oldu. Diyeti uygulayan her bireyin iki hafta sürede 8 ile 21 kilo arasında kilo verebileceğini kaydetti. ısveç diyetinin diğer bir özelliğide metabolizmayı tamamen değiştirerek iki yıl boyunca sizlerin hiç bir şekilde kilo almamasını sağlaması. Fakat yukarıda ki cümlelerimizde de dediğimiz gibi, isveç diyeti her bünyede aynı yolu gösterecek değildir. Bünyeden bünyeye değişmektedir. şunu paylaşmalıyım isveç diyeti benim bünyemde çok işe yaradı, gerçekten uyguladıktan sonra, vücudumda iki hafta boyunca 5 kilo verebilmeyi başardım. Siz de benim gibi belki faydasını görürsünüz, belki göremezsiniz. Fakat bildiğim tek şey diyetisyene danışmadan bu diyeti uygulamamanız. Tekrar ediyorum uygulamamanız. Sizin bünyenize uygun diyeti, ancak diyetisyenler bu işin uzmanları bilebilir.

    ısveç diyetini uygularken uymak zorunda olduğunuz belli kurallar vardır. Nedir bunlar ? çay, kahve, kola, fanta gibi içecekler tüketilmemelidir. Günde bol bol su içimelidir. Mümkünse 2 litre kadar içmeye çalışın. ısveç diyetini 2 hafta uymalısınız. Diyeti uyguladıktan sonra arada geçen zaman zarfından önce kilonuzu yağ oranınızı kas oranınızı hepsini mümkünse bir kağıda yazarak not alın ve diyet bittikten sonra bunları birbiriyle karşılaştırarak sizde nasıl bir izlenim bıraktığını anlayabilirsiniz.
    Brokoli, karnıbahar sebzeler mutlaka tüketilmeli. Kolesterol seviyesi yüksek olanlar yumurtanın beyazını yemeliler.

    1.gün ; Sabahları 1 bardak kahve veya çay, şeker kullanmamalısınız, şekersiz yapamıyorum diyorsanız 1 tane atın. öğlenleri 2 katı yumurta, 1 porsiyon haşlanmış ıspanak 1 domates akşamları 1 biftek olabilir, zeytinyağlı ve limonlu yeşil salata.

    2.gün ; Sabah: 1 fincan kahve, 1 kesme şeker, öğlen ; : 1 dilim salam, 100 gram yoğurt, Akşam: 1 biftek (200 gram), yeşil salata, 1 meyve

    3. gün ; Sabahları 1 fincan kahve veya çay, yeşil çay, 1 dilim kızarmış ekmek, ve öğlen sebze yemeği, herhangi bir meyve, Akşamları 2 katı yumurta 1 dilim salam ve yeşil sebzelerden oluşmuş zengin bir salata.

    4. gün ; Sabah: 1 fincan kahve, 1 kesme şeker, 1 dilim kızarmış ekmek, öğle: 1 katı yumurta, 1 rendelenmiş havuç, 150 gram yağsız beyaz peynir, Akşam: 2 dilim portakalın suyu, 100 gram yoğurt

    5.gün ; Sabah: 1 fincan kahve, 1 kesme şeker, öğlen ; : 1 dilim salam, 100 gram yoğurt, Akşam: beyaz et (200 gram), yeşil salata, 1 meyve

    6 gün ; Sabah: 1 fincan kahve, 1 kesme şeker, 1 dilim kızarmış ekmek, öğle: 1 katı yumurta, 1 rendelenmiş salata, 150 gram yağsız beyaz peynir, Akşam: 2 dilim portakalın suyu, 100 gram yoğurt

    7.gün ; Sabahları 1 fincan kahve veya çay, yeşil çay, 1 dilim kızarmış ekmek, ve öğlen sebze yemeği, herhangi bir meyve, Akşamları 2 katı yumurta 1 dilim salam ve yeşil sebzelerden oluşmuş zengin bir salata.





+ Yorum Gönder