+ Yorum Gönder
1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu
Eğitimle ilgili Bilgiler ve Eski Misafir Soruları Forumunda Açık Lise Sorunu Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Açık Lise Sorunu








    Açık Lise Sorunu

    Açık Lise.jpg


    Arkadaşlar Ne olur Bi yardım Ben Okula Hç Gidemedim Bu Sene Kayıt Oldum Bugün Netten Baktım Dersler Otomatik Seçilmiş Ama Alan İle Seçmeli Yok Sadece Ortak Dersler Var Bide Zor Dersleri Seçmiş Şimdi Netten Baktım Alan Dersine Ayrı Puan Veriyorlar Ortak Derse Ayrı Ben Böyle Sınıf Geçebilirmyim ayrıca dün ilk defa gittiğim için hoca devamsızlıktan kaldınız dedi ama iyi puanlar alırsanız bişe düşünürüz filan dedi inadına bizi getirtmek içinmi dedi yoksa gerçekten geçebilirmiyim birde hocaya ben 2.dönem devam etsem olurmu dedim olur dedi 1.dönemin derslerini ilerde verirsin dedi bide kitaplarıda almadım bn mesleğe yazıldım bu arada onuda diyeyim haftada 3 gn pc dersleri veriyorlar acaba normal matematik dersleri filan da kültür merkezinden mi veriyorlar veriyorlarsa onada gitmedim şimdi yarın gitsem kitap verirmiler bide kayıtda yeniletemedim ama aktif gözüküyor şimdi ne yapmalıyım kafam iyice karıştı ne olur YARDIM EDİN







  2. HARBİKIZ
    Moderator





    Dersler otomatik seçilmezsizin şuan gördüğünüz derslerin seçilmemiş hali,1 dönem için 30 krediye tamamlanacak şekilde size uygun derslerden seçmeniz gerekiyor,
    birde;
    mesleki açık öğretim ile ilgili fazla bilgim yok,meslek açık öğretimin derslerinin o şekilde olup olmadığını 444 83 83 ü arayıp öğrenebilirsiniz.yanlış bilgilendirmek istemem.




  3. Ziyaretçi
    EVet Dediğim Gibi Otomatik Seçiliyormuş Bi Zaman Sonra Ben Silmek İçin tıkladığım zaman kitapları aldınız geri verirseniz dersleri değiştirebilirsiniz gibi saçma bi uyarı geliyor bn şmdi kayıtta yeniletmedim 2.dönemden devam edebilirmiyim yardın gtsem kitap verirmiler




  4. Ziyaretçi
    bu arada bnm seçilmiş oln dersim 8 tane 20 kredi yazıyor

  5. HARBİKIZ
    Moderator
    Siz yeni kayıt yaptırmamışsınız anlaşılanbence halk eğitim merkezine gidip bilgi almanız daha doğru olur,şuanki durumda ben ne desem yanlış olur,bende açık öğretim lisesi öğrencisiyim,ama bölümüm sözel ben ders seçimini yaptım listeyle gidip kitapları aldım elinde liste olmadan kitap vermiyorlar.

  6. Ziyaretçi
    liste derken bende ilk kayıt olduğum zamanki 1 kaç sayfa dosya var onlarlanmı

  7. Ziyaretçi
    Aol Den Batım Altta Yazıyor Kitaplarınızı Almaya Giderken Ders Seçim Raporunu Yanınzda Götrnz Diye Bnde Rapor Flan Yk Bi Kayıt Olduğum Zamanki Kağıtlar Var Onlarlanmı Gideceğim

  8. HARBİKIZ
    Moderator
    öncelikle size şöyle bi soru yönelteyim,şuan sizde kaç ders görünüyor ve bunların kaç tanesi ortak kaç tanesi seçmeli?bunu cevaplarsanız size yardımcı olacağım.

  9. Ziyaretçi
    8 Ders Kmya 1-2 ,Matematk 1-2, Edbyat 1 ,dil 1 ,din -3,geometri 1 hepside ortak bnde bundan korkuyorum hepsi ortak ,, alan - seçmeli yok böyle sınıf geçlirmi? bunlar otomatik seçildi

  10. Ziyaretçi
    toplam kredi 20 daha eklemeye çalıştım 20 krediyi doldurdun uyarsı geliyor

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu