+ Yorum Gönder
Oyun Arşivi ve Oyun Tanıtımları Forumunda Mount and Blade Hileleri Kesin Çalışıyor!! Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: Mount and Blade Hileleri Kesin Çalışıyor!!

    ctrl spac a basınca hızlı zaman geçiyor ama hareket etmiyo hareket ederek olmuyormu
    Cevap: Mount and Blade Hileleri Kesin Çalışıyor!! frmacil sayfa 2iki Cevap: Mount and Blade Hileleri Kesin Çalışıyor!!

  2. Ziyaretçi
    Ctrl+farenin sol tuşu haritada seni istediğin yere ışınlıyor




  3. Ziyaretçi
    Bence ben bu oyunun kralıyım ve Aysima benim sevgilim




  4. Ziyaretçi
    vala ben ctrl+x yapıp 1000 dinarla yetinmiyorum karakteri ithal ihraç yapıyorum ve sadece parayla karizmayı arttırıyorum karizma grub büyüklüğünü etkiliyor parayı full yapıyorum ama yet miyor grub büyükte

  5. Ziyaretçi
    Dinar kazanma çalışmayor hem de adamları nasıl gelişiyor

  6. Ziyaretçi
    Ctrl+shift+f4 düşmanın yarısını öldürüyo

  7. Ziyaretçi
    beyler bu mesaj cok onrmlidir yazin hepinidi coklu oyunluca kale kusatmadina beklerim server 1111aaaa neyse oyunada hile yaparken eger oyunu gercek oynamak istiyosaniz 62lv de birakin karakterin lv 2084 lv sakin getirmeyin cunku oyunda cok guclu oluyorsunuz ve tek adaminizolsa bile askerler kaciyor sizden lordlar kalelerinden disari cikmiyo kendi atadiniz derebeyleri sozunudu dinlemiyo savad olmuyo yani kisa tek basiniza kaliyosunuz oyunun tadini cikarmak icin bu tavsiyelere kulak verin ve naminizi butun lorlardan baron kont sultan krallardan yiksek yaparsaniz soz dinlerve sizi overler ama 62lv olmaniz yada assagisi olmaniz gerek kendi her neyse son bir sey daha var oyunda ilk saldiracaginiz yer osmanki olsun heryeri full alin kendi osmanli imparatorlugunu kurun hadi by

  8. Ziyaretçi
    arkadaşlar eğer lordlarla aranızı 100 ilişki yapmak için size bilgi verebilirim:önce ctrl-é ye basıp cheatmenu yazın.daha sonra bir lordun yanına(Lord Vlan) gidip alta "Cheat" ile başlayan bir cümle var ona basın sonra en altta "bana güvenin" yazısı var ona bir kere bastığınızda 20 şer 20 şer artacak.

  9. Ziyaretçi
    arkadaşlar karakterin gücünü arttırmak için ctrl w ve ctrl l yapalım

  10. Ziyaretçi
    Arkadaşlar bide ctr +l yapınca karakterin herşeyi artıyor bunu karakterden yapacaksınız hünerlerini ctr + w la yukseltiyorsunuz

+ Yorum Gönder


mount and blade warband hileleri,  mount blade warband hileleri,  mount blade hileleri,  mount and blade hileleri,  warband hileleri,  mount and blade para hilesi