+ Yorum Gönder
Her Telden Eğitim Konuları ve Soru Cevap Arşiv Forumunda Honda cbf500 4silindir gibi gözüküyor doğrumu Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Honda cbf500 4silindir gibi gözüküyor doğrumu








    honda cbf500 4silindir gibi gözüküyor doğrumu







  2. AciLForum
    Moderators





    honda cbf500 4silindir gibi gözüküyor doğrumu


    Bu ay ki test konuğumuz geçmiş yıllarda beklenen ama Türkiye'ye gecikmeli olarak 2006 yılında getirilen Honda CBF 500

    honda-cbf500-4silindir-gibi-g-z-k-yor-do-rumu1.jpg

    Motoru teslim aldığımda odometre 2087 km de idi. İlk yola çıkıp 1-2 km gittiğim zaman hissettiğim şey motorun gercekten çok verimli oldugu idi.

    Tipik bir naked motosiklet ve doğal olarak rüzgar sevenleri sevindirecek kadar rüzgar alıyor. Aksesuar olarak ön cam bu sorunu kökten halleder.

    Gösterge panelinde, analog bir kilometre saati ve yine analog bir devri saati mevcut. Devir saatinin içinde sağ alt tarafta ise su sıcaklığı hararet göstergesi mevcut.Gayet kolay okunabilecek şekilde dizayn edilen saatlerin arasında, ışık grubu yer alıyor. Yağ basınç uyarı ikazının olması beni sevindirdi. Benzin ışığı mevcut fakat genelde karbüratörlü motosikletlerde olan benzin musluğu yok. Ama saat olmaması da bir eksiklik tabi. Digital odometrenin içinde 2 adet tripmetre var. biri benzin için diğeri seyahat için. Araya bir de saat ekleselerdi hoş olurdu.



    4lü ikaz mevcut fakat dörtlü ikazı açık bırakıp gece yol kenarına park etmeniz mümkün değil .Zira kontakta dörtlü ikaz için olan bölümde anahtar çıkmıyor.



    Sogukta jiklesiz çalışmıyor ve ne ilginçtir ki, CBF 250 nin jiklesi gidonda olmasına rağmen, CBF 500 ün jiklesi aşağıda karbüratörün üstünde. Alışınca yerini öğrenince sorun olmuyor ama yine de gidondaki gibi rahat değil orası muhakkak.





  3. AciLForum
    Moderators

    honda cbf500 4silindir gibi gözüküyor doğrumu



    Bu ay ki test konuğumuz geçmiş yıllarda beklenen ama Türkiye'ye gecikmeli olarak 2006 yılında getirilen Honda CBF 500



    Motoru teslim aldığımda odometre 2087 km de idi. İlk yola çıkıp 1-2 km gittiğim zaman hissettiğim şey motorun gercekten çok verimli oldugu idi.

    honda-cbf500-4silindir-gibi-g-z-k-yor-do-rumu1.jpg

    Tipik bir naked motosiklet ve doğal olarak rüzgar sevenleri sevindirecek kadar rüzgar alıyor. Aksesuar olarak ön cam bu sorunu kökten halleder.

    Gösterge panelinde, analog bir kilometre saati ve yine analog bir devri saati mevcut. Devir saatinin içinde sağ alt tarafta ise su sıcaklığı hararet göstergesi mevcut.Gayet kolay okunabilecek şekilde dizayn edilen saatlerin arasında, ışık grubu yer alıyor. Yağ basınç uyarı ikazının olması beni sevindirdi. Benzin ışığı mevcut fakat genelde karbüratörlü motosikletlerde olan benzin musluğu yok. Ama saat olmaması da bir eksiklik tabi. Digital odometrenin içinde 2 adet tripmetre var. biri benzin için diğeri seyahat için. Araya bir de saat ekleselerdi hoş olurdu.



    4lü ikaz mevcut fakat dörtlü ikazı açık bırakıp gece yol kenarına park etmeniz mümkün değil .Zira kontakta dörtlü ikaz için olan bölümde anahtar çıkmıyor.



    Sogukta jiklesiz çalışmıyor ve ne ilginçtir ki, CBF 250 nin jiklesi gidonda olmasına rağmen, CBF 500 ün jiklesi aşağıda karbüratörün üstünde. Alışınca yerini öğrenince sorun olmuyor ama yine de gidondaki gibi rahat değil orası muhakkak.






+ Yorum Gönder