+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 245678910 ... SonuncuSonuncu
Öğrenci odası ve Soru (lar) ile Cevap (lar) Forumunda Öğretmen e okul şifresi Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    Cevap: öğretmen e okul şifresi

    baktım konu eski ama kullanıcı adı ve parola genelde öğretmenin kimlik numarası oluyo bizzat denedim
    Cevap: öğretmen e okul şifresi frmacil yedinci 7 sayfa Cevap: öğretmen e okul şifresi

  2. Ziyaretçi
    ben lise3 e gidiyorum kopya çekmediğim halde dil anlatım dersinde 36 almışım ve bu puanı alacak kadar kötü geçmedi resmen hoca dalga geçmiş, neymiş e okul şirefsini kırarsam hoca müdüre söylermiş söylesin ben de hocayı müdüre şikayet ederim hakkıma kimse giremez

  3. Ziyaretçi
    arkadalar wallahı gunlerdır bunu arrıyorum bılen warsa yollasın yaa soylesın nasıl oldugunu eger program ıstıyosada lınk yollasın lutfen

  4. Ziyaretçi
    Sizin kafada problem var galiba bu şifreleri internetten bulabileceğinizimi zannediyorsunuz?

  5. Ziyaretçi
    arkadaşlar, bende önceden sosyal e matimi 5 yapmayı düşündüm 4 de ama sonra bu karnede gelen 5 ise 6. sınıfa geçince o bilgileri bilmeyince ne işime yararki 5 diye düşündüm. kararım bende vazgeçtim sizde vazgeç,n. bu bi rhata bu siteye girmek. ama diyelim 3 ü 4 4 ü 5 yaptık . öğretmen anlamazmi ki sizin ettiğiniz belayı . boşverdim ben sizde boşverin. bu szie bir tavs,ye

  6. Ziyaretçi
    şifreyi kırmak için harcadığınız zamanın yarısını test çözerek geçirseydiniz eminim böyle sıkıntıya girmezdiniz deneyin görün .d

  7. Ziyaretçi
    arkadaşlar bunu bırakın çalışın başarırsınız inşallah e okul öğretmenlerin işi hem vicdanınız nasıl el verirki

  8. Ziyaretçi
    yürü git be biz öğretmenlerin şifresine bilsek bütün düşük notlamıza düzeldidik

  9. Ziyaretçi
    sanene onlar sayesinde gleck kucaz belki 4+4+4+ başladı güzelim

  10. Ziyaretçi
    sanane belkı onun sayesinde ıyı bır okula gıdcez sizene arkadslar bız buraya e-okul tonrtım sıfresı bulamk ıcın gırmedıkmı bulanlar paylassınkı bızde okuyalım uygulayalım demi yani bizler bu vatanı kurtaracağız bizler fatih torunlarıyız demi yzni arkadslar

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 245678910 ... SonuncuSonuncu


e okul öğretmen şifresi kırma,  e okul öğretmen girişi şifresi kırma,  e okul yönetim bilgi sistemi şifre kırma,  e okul yönetim şifre kırma,  e okul öğretmen şifresi,  e okul öğretmen girişi şifresi