+ Yorum Gönder
Sağlık Merkezi ve Vucut Sağlığı Forumunda Kırışıklıklar İçin Yüz Egzersizi nasıl yapılır Konusunu Okuyorsunuz..
  1. MEGASXL
    Devamlı Üye

    Kırışıklıklar İçin Yüz Egzersizi nasıl yapılır








    Kırışıklıklar İçin Yüz Egzersizi Nasıl Yapılır Kısa


    Arkadaşlar sizce kırışıklıklar için yüz egzersizi nasıl yapılır lütfen bana kısaca açıklar mısınız?

    Kırışıklar belli bir yaştan sonra doğal olarak ortaya çıkar. Bunları tamamen ortadan belki kaldıramayız belki ama azaltabiliriz. Belirli ve düzenli egzersizlerle kırışıkları ortadan kaldırabiliriz.

    Bu egzersizlerin amacı kan dolaşımını hızlandırmaktır. Kan dolaşımının sağlıklı olmadığı bir cilt soluk görünür. Aynı zamanda bu bozukluk kırışıklığın zeminini hazırlar. Egzersizler düzenli yapıldığı zaman olumlu sonuçlar alınacaktır.
    Mimik hareketini sağlayan kasların defalarca kasılıp gevşemesi sonucunda esnekliğini kaybeden ciltte yaşla birlikte derin izler ortaya çıkar. Yüz kasları bedenin diğer kasları gibi kendini destekleyemez. Yüz ifadesindeki değişiklikler dışında kaslar hiç çalışmamaktadır. Sonuç olarak yüz kasları zayıflar. Düzenli sporun vücuttaki kas oluşumunu sağlaması gibi bilinçli kas antremanı da yüz kaslarını güçlendirir.
    Alındaki Çizgiler İçin: Parmaklarınızı kaşlarınızın üzerine yerleştirip aşağı doğru itin ve oluşan basınca kaşlarınız ve alın kaslarınız ve alın kaslarınızla karşı koymaya çalışın. Kısa bir süre sonra gevşetin.
    Sarkık Yanaklar İçin: Gülümseyin parmaklarınızı yanaklarınızın üzerine koyun. Ağız ve yanak kaslarınızı kulaklarınıza kadar kasın ve bırakın.
    Yorgun Gözler İçin: Gözlerinizi elinizden geldiğince açın. Kısa bir süre bekleyin ve normal hale dönün. Göz kapaklarından sarkma olanlar bu arada göz çevresi kaslarını da sıkmalıdır.
    Dudak Kenarlarındaki Sarkmalar İçin: Dudaklarınızı dişlerinizin arasına alın ağzınızın yan kısımlarındaki kasları yukarı doğru itin. Bu hareket ayrıca üst dudak üzerinde kırışıklar oluşmasını da engeller.
    Göz Etrafı Kırışıklıklar İçin: Parmaklarınızı gözlerinizin iki yanına koyup hafifçe iki yana doğru gerin ve gözlerinizi yarı kapatın. Göz çevresi kaslarını sıkın ve gevşetin.
    Yüzdeki Sarkmalar İçin: Çenenizi ileri doğru çıkartın ağzınızı iyice açın. Boyun ve çene kaslarınızı iyice gerin ve bırakın. Yanakları ve çeneyi sıkılaştıran bu hareketlerin çok büyük yararları vardır. Bu egzersizler cilt için çok önemli. Ancak unutmayın ki yorgun ve gergin bir yüz ifadesi insanı birkaç kırışığın gösterdiğinden çok daha yaşlı ve çökük gösterir. Bu nedenle her şeyden önce yüzünüzden tebessümü eksik etmeyin.








  2. EHLİMAN
    Bayan Üye





    İster yüzde ister vücudun herhangi bir yerinde masaj yapıldığında daireler çizerek yapılmalı bu şekilde kan dolaşımı düzenli bir şekilde hızlanacaktır. Yüzde kırışıklığın oluşmaması için çeneden yukarıya doğru gözler sıkılır ve dudaklar öne çıkartılıp gerdilir bu şekilde günde on beş defa yapılır.




+ Yorum Gönder


yüz egzersizi nasıl yapılır,  yuzegzersizi,  yüz kaslarını nasıl çalıştırabiliriz,  yüzdeki kırışıkların azaltabiliriz,  çenedeki kırışıklıklar