+ Yorum Gönder
Eğitimle ilgili Bilgiler ve Yeni Misafir Soruları Forumunda 5008 pegueot kullananların yorumları Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    5008 pegueot kullananların yorumları








    Ben 5008 almak istiyorum fakat çok kararsız kaldım Acaba bu arabayı kullanan arkadaşların bana söyleyeceklerini 8 iyi yada kötü ) yorumlarını istiyorum .Şimdiden herkese teşekkür ederim.







  2. Suskun Karizma
    Devamlı Üye





    Peugeot, 5008 ile kompakt tek hacimliler dünyasına yepyeni bir yorum getiriyor. Marka kimliğini vurgulayan değerleri devralan bu yeni model, bu segmentten beklenen tüm ayrıcalıklı özellikleri mükemmel yol tutuşundan ödün vermeden en üst seviyede sunuyor ve sürüş konforu ile güvenlik konusunda en ileri teknolojileri içeriyor.



    Peugeot 5008 bu şekilde kompakt tek hacimliler pazarında yeni referansları belirleme hedefinde olduğunu ortaya koyuyor. 5 ve 7 koltuklu versiyonları olan Peugeot 5008, zengin donanım seviyesi ve çevre dostu motor seçenekleri ile dikkat çekiyor. Özellikle 7 koltuklu versiyonda, 3. sıradaki yolcuların konfor ve görüş konumu bu sırada yedek değil gerçek koltukların var olduğu kanıtlıyor.
    Segmentinde rekor bagaj hacmini sunan Peugeot 5008, head up display, mesafe alarmı, snow motion, üç sırayı da kapsayan kafa/perde hava yastığı, multimedya sistemi, rampada kalkış destek fonksiyonlu otomatik elektrikli park freni, her koltuk için kemer ikaz ışıkları, düşük lastik basıncı sensörü gibi donanımlarla farklılaşıyor.
    Frankfurt Otomobil Fuarında dünya prömiyeri ile tanıtılan Peugeot 5008, 2010 yılı Ocak ayında Türkiye pazarına sunulacak.



    Peugeot, orta segmentteki ürün gamını genişletiyor
    Peugeot 308 SW ve yepyeni crossover 3008'den sonra, bu kez 5008 4,53 m uzunluğu ve 1,64 m yüksekliği ile Peugeot'nun orta segmentteki ürün yelpazesini tamamlıyor. Bu 5 veya 7 koltuklu kompakt tek hacimli model, Peugeot'nun aile modelleri pazarındaki varlığını güçlendiren belirleyici bir gam oluşturuyor. 5008, crossover 3008'den sonra Peugeot'nun yüksek ve geniş hacimli orta modeller segmentinde ikinci büyük atağı oluyor.



    Arka stop lambaları, araca görsel bir imza kazandırıyor. Aracın arka tasarımından sadelik, sağlamlık ve statü izlenimi yayılıyor. Arka bagaj kapısının dizaynı aynı zamanda aile otomobilleri için temel bir özellik olan bagaja erişim kolaylığı sağlıyor. Bu yeni tarz, dinamik dış stil ile geniş iç mekanın uyumlu bir şekilde kaynaştığı, kompakt tek hacimli kavramının daha önce görülmemiş bir yorumuna dayanıyor.


    Daha fazla sürüş zevki için prestijli iç mekan
    Peugeot 5008'in sürücü koltuğu, tek hacimliler dünyasında orijinal ve yenilikçi bir görünüş sunuyor. Bu segmente özgü yüksek sürüş konumu, sürücüye mükemmel bir görüş alanı ve yüksek güvenlik duygusu veriyor.



    Bu aracın tasarımcıları sürücü koltuğunun ergonomisi konusunda, bir yandan koltukların kalitesi, diğer yandan 308'e benzer direksiyon eğim açısı sayesinde daha fazla ilerleme kaydetmeyi başardılar. Bu şekilde sürüş pozisyonu, bir yandan sürücünün yola hakim olmak için yüksek konumda kalmasını sağlarken, aynı zamanda ona azami rahatlık ve konfor duygusu sağlıyor. Head-up display gibi yüksek teknolojilerle donatılan ve yüksek kaliteli malzemelerle üretilmiş olan ön panel, 5008'in her ayrıntısında kendini gösteren yenilikçilik anlayışıyla tasarlandı.
    Sürücü odaklı gösterge tablosunun uzantısında son derece akıcı tasarlanmış şık teknik panel yer alıyor. Eğimli torpido panelinin, aracın dinamik dış çizgileriyle uyumlu tasarımı büyük bir ferahlık duygusu yaratıyor. Ulaşılabilir kumandaların ergonomik tasarımı 5008'in Peugeot modellerinin çizgisinde yer almasını sağlıyor.

    Aydınlık ve geniş iç mekan
    Büyük panoramik cam tavan (1,69 m²) ile birleşen geniş ön cam (1,70 m²) Peugeot gamının en büyükleri arasında yer alıyor. Böylece, yolcular iç mekanın aydınlığından ve dışarıya açılan mükemmel panoramik görüş alanından yararlanabiliyorlar. Yan camlar, arka yan camlar ve arka cam da eklendiğinde, camlı yüzey 5,77 m²'ye ulaşıyor!
    Peugeot 5008'in iç mekanı oldukça ferah. Buna göre, dirsek genişliği önde 1 476 mm ve aynı genişlikteki üç koltuklu ikinci sırada 1 520 mm'ye çıkıyor. Yetişkin iki yolcunun oturabileceği 3. sırada ise bu rakam 1 341 mm.'ye ulaşıyor. Tavan yüksekliği gibi çok geniş diz boşluğu da uzun boylu yolcuların zorluk çekmeden oturmasını sağlıyor.



    Oturma konumlarını iyileştirmek isteyen yolcular için, 2. sıranın üç koltuğunda da iki farklı eğim pozisyonu bulunuyor ve bu koltuklar 130 mm'lik uzunluk boyunca bağımsız olarak kaydırılabiliyor. Modülerlik açısından, bu özellik bagajın yükleme kapasitesinin artırılmasını ya da son sırada oturan yolculara daha fazla alan bırakılmasını sağlıyor.

    Benzersiz modülerlik
    Peugeot 5008'in modülerliği segmentinin en üst seviyesinde yer alıyor. İkinci sırada aynı genişlikte, en yüksek konfor seviyesinin sağlanması için uzunluğu ve yüksekliği ayarlanabilir üç koltuk bulunuyor. Bu koltuklar ayrıca yükleme eşiği hizasında tamamen düz bir alan oluşturmak üzere katlanarak taban içine gizlenebiliyor. Ön yolcu koltuğunun da tablet şeklinde katlanması uzun eşyaların ön panele kadar yerleştirilmesine olanak veriyor. Bu konfigürasyonda (yani tüm koltuklar katlanmış ve yolcu koltuğu tablet konumunda) faydalı uzunluk 2,76 m.'ye ulaşıyor.
    2. sıradaki yan koltukların "sinema tipi" işlevselliği üçüncü sıraya rahat bir erişim sağlıyor. Bir tek el hareketiyle, koltuk minderi kalkıyor, ardından koltuk sırtlığı kabine erişimi kolaylaştırmak amacıyla maksimum alan sağlamak üzere ileri doğru kayıyor. Bu başarılı modülerlik aynı şekilde "gerçek" iki koltuğun taban içine gizlenebildiği son sırada da görülüyor. 5008'in iç mekanı böylece tüm yolcularının ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap vermek için pek çok yerleşim olanağı sunuyor.




    Rekor bagaj hacmi
    5008'in pratik bagajı, dörtgen şekli sayesinde eşyaların kolayca yerleştirilmesine olanak veriyor. Çok geniş bagaj, sürgülü koltukların konumuna göre katlanmış 3. sıra koltuklarla tablet altında 758 l'den 823 l'e kadar (ya da VDA 210 normunda 579'dan 678 dm3'e kadar) çıkabilen geniş bir yükleme hacmi sunuyor. Bu bagaj segmentinin en büyük yükleme alanlarından birini oluşturuyor. Bu kapasite tavan altındaki alan kullanıldığında 1 247 l'ye kadar çıkıyor ve 2. sıra koltuklar gizlendiğinde ise tam 2 506 l'ye ulaşıyor.
    Her zaman, özellikle de tatile giderken geniş alana ihtiyaç duyan aileler için kabinin iki tarafından yer alan çok sayıda saklama biriminde yolcular kendilerine ait değişik eşyalarını yerleştirilebiliyorlar.
    Önde, geniş kapı gözleri, torpidoyu, direksiyon altındaki eşya yerleştirme alanını ve 10,5 litrelik soğutuculu pratik orta konsolu tamamlıyor. Bu gözün içine her tür eşya ve özellikle yarım litrelik iki şişe yerleştirilebiliyor. Bu gözde ayrıca aracın donanım seviyesine göre Mp3 cihazınızın dış bakışlardan korunmuş şekilde kullanımını sağlayan yedek bir priz (Jack veya USB) de bulunuyor. Arkada, yolcular zemine yerleştirilmiş saklama birimlerini ve kolay ulaşılabilir arka kapı gözlerini de kullanabiliyorlar.



    İç mekanda küçük eşyalar için sürücünün ve 3. sıradakiler de dahil yolcuların kullanabileceği başka yerleştirme gözleri de bulunuyor. Öte yandan, beş koltuklu versiyonda, araca günlük kullanımda büyük bir pratiklik sağlamak amacıyıyla her bir alanın maksimum değerlendirildiğini kanıtlarcasına, bagaj paspasının altında 60 litrelik geniş bir saklama alanı bulunuyor.



    Konfordan ödün vermeyen mükemmel sürüş özellikleri
    5008, sıra dışı yol tutuşu ve üst düzey süspansiyon konforunu birleştiren dinamik özellikleri sayesinde, kompakt tek hacimliler segmentinde sürüş keyfi konusunda yeni bir referans haline gelmeyi hedefliyor.
    Peugeot markasının tüm bilgi birikimi 5008'in süspansiyon sisteminde ve yürüyen aksamında kendini gösteriyor. Bu performans öncelikle, mükemmel yol davranışı ve titreşim konforunu garanti eden, bu tür araçlarda şimdiye kadar görülmemiş düzeydeki (0,69 mrad) bir kasa sertliği ile elde edildi. Daha sonra, dinamik alanda bir referans oluşturan 308'den alınan büyük viraj çubuklu MacPherson tipi ön takım arıcın mükemmel yol tutuşuna katkıda bulunuyor.
    Ayrıca, büyük hacimli otomobiller için özel olarak geliştirilmiş bir versiyonda, Grubun 2. platformundan alınan deformasyonlu esnek ------li arka takım bu eşsiz yol tutuşunun elde edilmesinde rol oynuyor.


    Peugeot mühendisleri tüm çalışmalarında müşterilerin tek hacimlilerden beklediği yüksek konfor seviyesini koruyarak, aynı zamanda binek dünyasına yaklaşan güvenli ve etkin dinamik sürüş özelliklerini 5008'e kazandırmaya odaklandılar.
    Yürüyen aksamın ileri düzeydeki ayarlarına ilave olarak, lastikler 16" ve 17" ebatlarda özel olarak geliştirildi; öte yandan daha "sportif" sürüş meraklılarının beğenisine de 18" lastikler sunulacak. Cömert boyutlu frenler (daha güçlü versiyonlar için 302 mm) çok etkin bir frenlemeyi temin ederken, Peugeot'nun her zaman önem verdiği direksiyon keyfi ise bir hidrolik elektro-pompa grubu tarafından sağlanıyor.


    aslında tam bir aile arabası.




+ Yorum Gönder